پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 751554
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
مجموعه سورس کد های رایگان پاسکال -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1581   دسته بندی : Pascal

مجموعه سورس کد های رایگان پاسکال

مجموعه سورس کد های رایگان پاسکال

مجموعه سورس کد های رایگان پاسکال Pascal

قالب بندی :  Pascal

شرح مختصر : این فایل شامل سورس بیش از ۳۰ پروژه برنامه نویسی به زبان پاسکال میباشد

فهرست :

انتقال عدد از مبنای ۲ به ۱۰

انتقال عدد از مبنای ۱۰ به مبنای ۲

بانکداری

ضرب دو ماتریس در هم

ترانهاده یک ماتریس

تعویض قطر اصلی و فرعی ماتریس ۵ در ۵

تعیین بشترین تکرار ۰ تا ۹ در یک آرایه ۲۰ عضوی

تعیین تعداد اعداد اول و فیبوناچی

تعیین مینیموم هر سطر و ستون ماتریس ۵ در

مثل خیام پاسکال

دریافت n عدد و مشخص نمودن تعداد اعداد عضو سری فیبوناچی

دریافت اطلاعات ۱۰۰ دانشجو –  لیست مشروطین – منظم نمودن اطلاعات قبول شد آن بر اساس فامیلی

دریافت اطلاعات حداثر ۱۰۰ کارمند و  کسر بیمه و مالیات ونمایش اطلاعات آنها

دریافت اطلاعات حداکثر ۱۰۰ کالا و نمایش آن با کد کالا

دریافت اطلاعات حداکثر ۱۰۰ دانشجو و نمایش آن با شماره دانشجویی

دریافت تاریخ به عدد و نمایش آن با حروف

دریافت معدل ۱۰ دانشجو و جوستجو دودویی در آنها

رسم جدول ضرب

رسم مثلث عددی

ساعت آنالوگ

سیستم کتابخانه

سیستم بانکداری با استفاده از رکورد ها

ضرب و جمع دو عدد ۲۰ رقمی

ماتریس ترانهاده

مبدل تاریخ

مبنای دو

مثلث خیام

محاسبه ب.م.م

محاسبه تعداد اعداد اول

مغلوب اعداد

مینیموم سطر و ستون ماتریس

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
دانلود رایگان سورس کد های اسمبلی Assembly -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1706   دسته بندی : Assembly

سورس های رایگان اسمبلی

سورس های رایگان اسمبلی

سورس های رایگان اسمبلی

قالب بندی : asm

شرح مختصر : این فایل شامل چند پروژه نوشته شده با زیان برنامه نویسی اسمبلی است. لیست پروژه های موجود عبارتند از :

سورس کد پروژه مرتب سازی حبابی با زبان اسمبلی

سورس کد پروژه چاپ دو جمله با زبان اسمبلی

سورس کد پروژه ساعت با زبان اسمبلی

سورس کد تبدیل اعداد به مبنای ۲ با زبان اسمبلی

سورس کد تبدیل اعداد به مبنای ۱۶ با زبان اسمبلی

سورس کد پروژه اتصال دو جمله با زبان اسمبلی

سورس کد پروژه تبدیل حروف کوچک به بزرگ در اسمبلی

سورس کد الگوریتم مرج سورت در اسمبلی

سورس کد پروژه تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در اسمبلی

کلمات کلیدی : پروژه های اسمبلی، دانلود سورس کد اسمبلی، پروژه رایگان با زبان اسمبلی، پروژه آماده اسمبلی،  انواع پروژه اسمبلی، برنامه نویسی اسمبلی، نمایش حروف در اسمبلی، دانلود رایگان سورس کدهای اسمبلی

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
سورس ماشین حساب گرافیکی به زبان اسمبلی رایگان -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 2826   دسته بندی : Assembly

سورس ماشین حساب گرافیکی به زبان اسمبلی رایگان

سورس ماشین حساب گرافیکی به زبان اسمبلی

 

سورس ماشین حساب گرافیکی به زبان اسمبلی

قالب بندی : asm

شرح مختصر : این فایل شامل دو ماشین حساب گرافیکی است که به زبان برنامه نویسی اسمبلی نوشته شده. پروژه های به این شکل میتواند تمرین و آموزش خوبی برای کار با کدهای زبان برنامه نویسی اسمبلی باشد. جهت شبیه سازی و کامپایل این پروژه باید از شبیه ساز EMU8086 استفاده شود.این فایل شامل دو ماشین حساب گرافیکی است که به زبان برنامه نویسی اسمبلی نوشته شده. پروژه های به این شکل میتواند تمرین و آموزش خوبی برای کار با کدهای زبان برنامه نویسی اسمبلی باشد. جهت شبیه سازی و کامپایل این پروژه باید از شبیه ساز EMU8086 استفاده شود.

 

کلمات کلیدی : پروژه اسمبلی، ماشین حساب اسمبلی، شبیه ساز اسمبلی، نرم افزار EMU8086، دانلود رایگان پروژه اسمبلی، زبان برنامه نویسی اسمبلی، کدنویسی اسمبلی، شبیه ساز اسمبلی، کامپایلر اسمبلی، سورس ماشین حساب گرافیکی به زبان اسمبلی

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
سورس هشت وزیر – ۸ وزیر به زبان سی پلاس پلاس C++ -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1543   دسته بندی : C++ & C

سورس هشت وزیر - 8 وزیر

سورس هشت وزیر – ۸ وزیر

سورس هشت وزیر – ۸ وزیر

مساله هشت وزیر از جمله مسائل پرمخاطب مباحث طراحی الگوریتم است. ۸  مهره وزیر رو روی صفحه شطرنج چنان بچینید که نتونن همدیگه رو تهدید کنن.

برای افرادی که با بازی شطرنج آشنایی ندارن:

وزیر مهره ای از مهره های بازی شطرنجه که می تونه در تمامی ۸ جهت هر تعداد خانه – تا زمانی که مهره ای مانع نباشه – حرکت کنه و اگه در یکی از این خانه ها مهره حریف قرار داشته باشه تهدیدش کنه.

مساله هشت وزیر :  ما مساله رو در حالت کلی در نظر می گیریم. یعنی زمانی که ابعاد صفحه شطرنج n در n و تعداد مهره ها n هستش. ( n > 3 ) روشهای مختلفی برای پیدا کردن جواب وجود داره. یکی از این روشها چیدن تصادفی مهره ها روی صفحه شطرنجه! به عبارت دیگه n مهره رو به صورت تصادفی در خانه های مختلف صفحه قرار می دیم و بررسی می کنیم که آیا شرط مساله رو برآورده می کنن یا نه؟ این روش بسیار سریع ما رو به جواب می رسونه. اما ایرادی که داره نمی شه مطمئن بود بشه به همه حالتهای چینش دست پیدا کرد. در صفحه ۸ در ۸ شطرنج این مساله ۹۲ جواب مختلف داره. شما ممکنه روش تصادفی رو هزار بار به کار ببرید، اما نتونید همه ۹۲ حالت ممکنه رو به دست بیارید. این روش زمانی مفیده که پیدا کردن یه جواب برای ما کافی باشه.

در این دسته روشها مهره ها رو یکی یکی و به صورت بازگشتی روی صفحه طوری می چینیم که مطمئن باشیم با مهره های قبلی تداخل نداره و شرط مساله برآورده می شه. معمولا از سطر اول صفحه شروع می کنیم به قرار دادن مهره ها. پر واضحه که هر سطر فقط می تونه یه مهره رو تو خودش جا بده. مهره سطر دوم رو طوری قرار می دیم که توسط مهره سطر اول تهدید نشه. برای این کار خانه های مختلفی از سطر رو می شه انتخاب کرد. برای نظم داشتن کارهامون فرض می کنیم همیشه انتخاب خانه ها از سمت چپ سطر شروع می شه. به عبارت دیگه با شروع از سمت چپ سطر اولین خانه ای که شرط رو برآورده کنه انتخاب می کنیم. به همین ترتیب سطرهای بعدی رو هم می چینیم. اگر به سطری رسیدیم که بر اساس چیدمان سطرهای قبلی هیچ خانه امنی برای مهره وجود نداشت ( یعنی همه خانه ها توسط مهره های قبلی تهدید می شدن ) یه مرحله به عقب بر می گردیم و مهره سطر قبل رو جابجا می کنیم. این کار هم با حرکت مهره به اولین خانه سمت چپ موقعیت فعلی که شرط رو برآورده کنه، انجام می شه. با ادامه دادن این روال و با جابجا کردن مهره ها به صورت منظم و بازگشتی تمامی حالتهای ممکنه به دست می یان.

برای پیاده سازی چنین الگوریتمی و تشخیص اینکه چه خانه هایی از سطر امن هستن روشهای مختلفی وجود داره. ساده ترینشون اینه که هر بار تمامی خانه هایی رو که امکان تهدید شدن از اونها وجود داره بررسی کنیم تا از قرار نداشتن مهره وزیر در اونها مطمئن باشیم. اما این روش اصلا کارا و بهینه نیست.

روش دیگه تعریف کردن صفحه شطرنج به صورت یه آرایه n در n هستش که خونه های امن و غیر امن با علامتگذاری مشخص می شن. هر بار که مهره ای رو صفحه قرار می گیره تمام خونه هایی که توسط این مهره تهدید می شن به صورت غیر امن علامتگذاری می شن. به این ترتیب می شه فهمید که هر خونه با توجه به چینش مهره های قبلی امن هست یا نه؟ اما این روش هم معایبی داره که باعث می شه به روش سوم رجوع کنیم. برای آشنایی با این معایب کافیه سعی کنید کد برنامه رو بنویسید!

در روش سوم که من ازش استفاده کردم، برای علامتگذاری خانه های امن و غیر امن از شیوه دیگه ای بهره می بریم. به این ترتیب که اقطار راست به چپ، چپ به راست و ستونها با شماره هایی مشخص می شن که کار علامتگذاری رو بسیار ساده می کنن. این روش بدون شک از کاراترین روشهای رسیدن به جواب مساله ماست. هم سرعت اجرای بالایی داره و هم حافظه مصرفی بسیار کم!

کدی که به زبان ++C درباره این مساله نوشته شده با استفاده از روش سوم تعداد جوابهای ممکن – و نه خود جوابها – برای مقادیر مختلف n رو مشخص می کنه. به عنوان مثال اگر n رو ۸ وارد کنید خروجی برنامه ۹۲ خواهد بود. توصیه می کنم برای nهای بزرگ برنامه رو امتحان نکنید! اگر n رو ۱۶ وارد کنید بعد از گذشتن زمان زیادی عدد ۱۴۷۷۲۵۱۲ روی صفحه نمایش چاپ می شه. یعنی در صفحه شطرنج ۱۶ در ۱۶ حدود ۱۵ میلیون حالت مختلف برای چیدمان صحیح وجود داره!

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
سورس ماشین سکه خرد کن با c++ -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1632   دسته بندی : C++ & C

سورس ماشین سکه خرد کن با c++

شرح مختصر : در این پروژه که با زبان سی پلاس پلاس نوشته شده است، الگوریتم ماشین سکه خرد کن پیاده سازی شده و فایل تحلیل کل در کنار آن قرار داده شده.

فهرست :

۱-             برای اجرای دستورات cout و cin دستورات ورودی خروجی سیستم این فایل را باید ضمیمه برنامه کرد.

۲-             برای اجرای تابع های پاک کردن صفحه نمایش clrscr() و تابع getch() نیاز است این را به برنامه ضمیمه کنیم.

۳-             تابع مرتب سازی که ورودی آن p[] ارزش اسکناس ها،n تعداد نوع سکه ها، r[] تعداد اسکناس ها.

۵-             متغیر های i و j برای for ، متغیر m‌برای کمک در جابه جایی ارزش اسناس ها،

۶-             این for از ابتدا تا انتهای آرایه را پیمایش می کند

۸-             مقدار ارزش اسکناس p[j] را در متغیر m می ریزد.

۹-             این for که در for قبلی قرار دارد از یکی بعد از اندیس for قبلی شروع می کند و تا آخر آرایه را پیمایش می کند.

۱۱-           اگر m که مقدار ارزش اسکناس را در خود دارد با مقدار اسکناس بعدی مقایسه می کند اگر m کوچکتر باشد.

۱۳-           مقدار ارزش فعلی p[i] را در m می ریزد.

۱۴-           شماره اندیس را د رمتغیر s می ریزد.

۱۵و ۱۶- جابه جایی ارزش بزرگتر به جای ارزش کوچکتر

۱۷تا ۱۹- جابه جایی تعداد اسکناس هایی که ارزش آنها جابه جا شده اند.

۲۳-           این for از ابتدا تا انتهای آرایه را پیمایش می کند

۲۴-           چاپ ارزش ها و تعداد ارزش ها جلوی آنها

۲۶-           تابع خرد کردن سکه ها با ورودی های p[]ارزش اسکناس ها،r[] برای تعداد ارزش ها،s[]‌نتیجه در آن قرار دارد،n تعداد نوع اسکناس ها، m ارزشی که می خواهیم خرد شود.

۲۸-           متغیر i وl برای forها و k برای اینکه تعداد اسکناس در آن ذخیره شود.

۲۹-           این for از ابتدا تا انتهای آرایه را پیمایش می کند

۳۱ تا ۳۴- اگر مبلغ ورودی از اسکناس های موجود کمتر باشد قابل خرد شدن نیست و چاپ پیغام مبلغ کوچک است.

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
سورس بارش برف و باران در سی پلاس پلاس C++ -  دوشنبه ,4 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1565   دسته بندی : C++ & C

سورس بارش برف و باران در سی پلاس پلاس

سورس بارش برف و باران در سی پلاس پلاس

 

سورس بارش برف و باران در سی پلاس پلاس

شرح مختصر : در این پروژه از کتابخانه ی FreeGlut و ویژوال استدیو C++ 2010 استفاده شده است. این پروژه شامل سه بخش بارش برف و باران و تگرگ می باشد که دکمه های کنترلی سرعت و اندازه در آنها لحاظ شده است.

دکمه های کنترلی :

R : باران

S : برف

H : تگرگ

+ و – برای اندازه تگرگ ها می باشد

> و < برای تنظیم سرعت استفاده شده است.

کلمات کلیدی : پروژه گرافیکی با سی پلاس پلاس، پروژه  با سی پلاس پلاس، پروژه برف با سی پلاس پلاس، پروژه تگرگ با سی پلاس پلاس، کتابخانه ی FreeGlut، پروژه برنامه نویسی گرافیکی، پروژه open gl ، دانلود پروژه برنامه نویسی، دانلود پروژه ویژوال استدیو، دانلود پروژه  سورس بارش برف و باران در سی پلاس پلاسCPP

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
دانلود پایان نامه بررسی ساختار ECU -  یکشنبه ,3 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1459   دسته بندی : مقالات مهندسی کامپیوتر

دانلود پایان نامه بررسی ساختار ECU

دانلود پایان نامه بررسی ساختار ECU

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : از جمله بخشهای الکترونیک خودرو میتوان به واحد کنترل الکترونیک خودرو یا ECU اشاره کرد. ECU در خودرو وسیله ای است که با استفاده از علم الکترونیک و کامپیوتر ساخته شده است. اهمیت و نقش اقتصادی و تکنیکی ECU به ویژه نرم افزار آن در ساخت خودرو روز به روز در حال افزایش است. طوری که سهم الکترونیک در هزینه ساخت خودرو از ۲۲ درصد در سال ۲۰۰۰ به ۳۸ درصد در سال ۲۰۱۲ رسیده و سهم هزینه نرم افزار الکترونیکی به کار گرفته شده در خودرو از ۲۰ درصد در سال ۲۰۰۰ به ۴۲ درصد در سال ۲۰۱۲ رسیده. تا قبل از به وجود آمدن خودروهای انژکتروری نیازی به وجود واحد کنترل الکترونیک در خودرو احساس نمیشد زیرا تمام عملیات صورت گرفته در خودرو از استارت و شروع کار موتور تا لحظه توقف آن در همه شرایط به صورت مکانیکی صورت میگرفت. اما در مورد خودروهای انژکتوری این نیاز احساس شد که مرکزی به عنوان فرماندهی اصلی موتور خودرو وجود داشته باشد تا فرامین لازم را در شرایط مختلف برای کارکرد ایده آل موتور صادر کند.

فهرست :

مقدمه

هدف تحقیق

ساختار پایان نامه

نیمه رسانا ها

المانهای الکتریکی

دیود

ترانزیستور

مقاومت

خازن

آی سی

واحد کنترل الکترونیک ECU

نقش واحدهای کنترل الکترونیک در خودرو

فناوری تنظیم ECU

ساختار واحد کنترل الکترونیک

اجزای تشکیل دهنده ECU

سنسورها

عملگرها

نقشه ECU

سنسور دریچه گاز

سنسور فشا هوا

سنسور اکسیژن

سنسور ضربه

سنسور دمای آب

سنسور دور موتور

سنسور دمای هوا

سنسور سرعت

سوئیچ اینرسی

کوئل دوبل

پمپ بنزین

استپر موتور رله دوبل

کانکتور عیب یاب

جعبه فیوز کاسه ای

گرمکن دریچه گاز و فیوز گرمکن

رله کمپرسور کولر

عملکرد ECU

مشخصات ECU

آی سی میکروکنترلر

مشخصات میکروکنترلر

آی سی فلش

آی سی سنسور ضربه

آی سی انژکتور

آی سی رگولاتور

آی سی EEPROM

برنامه ریزی ECU

نتیجه گیری

منابع

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
دانلود مقاله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده -  یکشنبه ,3 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1678   دسته بندی : مقالات مهندسی کامپیوتر

دانلود مقاله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

دانلود مقاله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : واقعیت مجازی: فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار می گیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است. یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری ۳۶۰ درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. واقعیت افزوده: فناوری ای است که در آن تصویر سه بعدی یا اطلاعاتی به صورت متن یا تصویر بر روی تصویر زنده ای که از طریق دوربین موبایل یا تبلت در حال نمایش است نشان داده می شود. البته این فناوری دارای محدودیت هایی است که باعث شده توسعه ی آن به کندی صورت بگیرد و فراگیر نشده باشد. در صورتی که واقعیت مجازی، البته در برخی از اپلیکیشن های واقعیت مجازی با استفاده از دوربین پشتی گوشی همراهی که در هدست قرارگرفته است، تصاویر از محیط ضبط شده و با اطلاعات یا محتوای سه بعدی ادغام می شوند

فهرست :

تاریخچه

تفاوت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

واقعیت مجازی چیست؟

انواع هدست های واقعیت مجازی

اپلیکیشن های واقعیت مجازی

عمده ترین کاربردهای فناوری واقعیت مجازی

استفاده در صنعت توریسم

استفاده در نمایش مکان های اجاره ای و فروشی

استفاده به عنوان یک ابزار آموزشی

استفاده به عنوان ابزار درمانی

واقعیت افزوده

نرم افزار واقعیت و کاربرد آن

بر اساس کاتالوگ

بر اساس موقعیت از طریق GPS

کاربرد های واقعیت افزوده

برخی از عینک های واقعیت افزوده

Google Glass

Sony smarteyeglass

Microsoft HoloLens

معایب

حریم خصوصی

قیمت

منابع

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
الگوریتم های مسیریابی در شبکه های موردی -  یکشنبه ,3 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 2140   دسته بندی : مقالات مهندسی کامپیوتر

الگوریتم های مسیریابی در شبکه های موردی

الگوریتم های مسیریابی در شبکه های موردی

شرح مختصر : شبکه های موردی شامل مجموعه ای از نود های توزیع شده هستند که به صورت بی سیم با همدیگر در ارتباط می باشند. نودها می توانند کامپیوتر میزبان یا مسیریاب باشند که هر یک مجهز به یک فرستنده و گیرنده بوده و به طور مستقیم بدون هیچگونه نقطه دسترسی با همدیگر ارتباط برقرار می کنند، لذا سازمان ثابتی نداشته و در یک توپولوژی دلخواه شکل گرفته اند. مهمترین ویژگی این شبکه ها نیز وجود همین توپولوژی پویا و متغیر است که نتیجه تحرک نودها می باشد. نودها در این شبکه ها به طور پیوسته موقعیت خود را تغییر میدهند و بنابراین نیاز به یک پروتکل مسیریابی خوب که توانایی سازگاری با این تغییرات را داشته باشد، نمایان تر میشود. در این پایان نامه سعی شده است تا آلگوریتم های مسیریابی موجود در شبکه های موردی مورد بررسی قرار گیرند و کارایی، عملکرد و امنیت آنها با یکدیگر مقایسه شوند.

فهرست :

چکیده

مقدمه

فصل اول : کلیات

هدف

پیشینه کار و تحقیق

روش کار و تحقیق

فصل دوم : معرفی شبکه های موردی

شبکه موردی چیست

معرفی انواع شبکه های موردی

مزایای شبکه های موردی

کاربردهای شبکه های موردی

محدودیت های شبکه های موردی

خصوصیات شبکه های موردی

فصل سوم : مسیریابی شبکه های موردی

چگونگی مسیریابی در شبکه های موردی

انواع پروتکل های مسیریابی

پروتکل های پیشگیرانه proactive

پروتکلdsdv

پروتکلwrp

پروتکلcsgr

پروتکلstar

پروتکل های واکنش دار reaction

پروتکل ssr

پروتکل dsr

پروتکل tora

پروتکل aodv

پروتکل rdmar

پروتکل های پیوندیHybrid

پروتکل zrp

پروتکل zhls

پروتکل های موقعیتیLocation

پروتکل dream

پروتکل lar

دسته بندی دوم الگوریتم های مسیر یابی شبکه های موردی

سلسله مراتبی

الگوریتم مسیریابی مبتنی بر مورچه متحرکmabr

الگوریتم Sdr اتخاذ شده

الگوریتم hopent

مسطح

الگوریتم مسیریابی مبتنی بر لانه مورچه

الگوریتم موریانه

الگوریتم مسیریابی اورژانس احتمالاتیpera.

الگوریتم مسیریابی فوری ویژهeara

الگوریتم مورچه aodv

مسیریابی شبکه های حسگر

روش های مسیریابی شبکه های حسگر

مسیریابی مسطح

روش سیل آسا

روش شایعه پراکنی

روش اسپینspin

روش انتشار هدایت کننده

مسیریابی سلسله مراتبی

پروتکل LEACH

پروتکل SEP

پروتکل PEGASIS

پروتکل TEEN و APTEEN

پروتکل SOP

پروتکل Sensor Aggregates Routing

پروتکل VGA

پروتکل HPAR

پروتکل TTDD

مسیریابی مبتنی بر مکان

پروتکل GAF

پروتکل GEAR

فصل چهارم : امنیت شبکه های موردی

مشکلات امنیتی در مسیر یابی شبکه های موردی

حملات مبتنی بر Modification

حملات مبتنی بر Impersonation

حمله سوراخ کرم

حمله هجوم

نیازمندی های امنیتی شبکه های موردی

الگوریتم های امن مسیریابی شبکه های موردی

پروتکل ARAN

پروتکل Ariadne

پروتکل saodv

پروتکل srp

پروتکل sead

پروتکل spaar

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »
دانلود مقاله سیستم های هوشمند -  یکشنبه ,3 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1413   دسته بندی : مقالات مهندسی کامپیوتر

دانلود مقاله سیستم های هوشمند

دانلود مقاله سیستم های هوشمند

قالب بندی : پاورپوینت

شرح مختصر : امروزه یکی از مهم‌ترین زمینه‌های تحقیق و پژوهش، توسعۀ روش‌های جستجو بر مبنای اصول تکامل طبیعی می‌باشد. در محاسبات تکاملی به صورت انتزاعی از مفاهیم اساسی تکامل طبیعی در راستای جستجو برای یافتن راه حلّ بهینه برای مسائل مختلف الهام گرفته شده است. در همین راستا مطالبی که پیش روی شما قرار خواهد گرفت مفاهیمی دربارۀ کلونی مورچه ها که یک نمونه ساده ای از سیستم جمعیتی است. دیگر نمونه ای از هوش جمعی کلونی زنبور عسل در اطراف کندو است و همچنین الگوریتم رقابت استعماری که بر مبنای تکامل اجتماعی سیاسی انسان است در اینجا به صورت کلی مورد بحث قرار می گیرد.

فهرست :

مقدمه

الگوریتم بهینه سازی مورچه ها (ACO)

الگوریتم عمومیACO

الگوریتم کلونی زنبور عسل BCO

گام های اصلی در الگوریتم کلونی زنبور عسل

الگوریتم رقابت استعماری (ICA)

تحقیقات اقتصادی

نمونه از Ebook ها

نتیجه گیری

لیست منابع

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »


انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی