پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 2
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750409
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

سورس سیستم تاکسی سرویس با زبان سی شارپ C#.Net -  دوشنبه ,17 ژوئن , 2013
تعداد بازدید : 2912   دسته بندی : C#.Net

سورس سیستم تاکسی سرویس با زبان سی شارپ C#.Net

اپروژه سیستم تاکسی سرویس با زبان سی شارپ . به این صورت که دارای یک صفحه ورودی به سیستم است که از کاربر ، نام کاربری و پسورد را سوال کرده و در صورت صحیح بودن پسورد وارد سیستم شده . در صفحه بعد ، صفحه تاکسی تلفنی باز شده که دارای ۴ دکمه برای هدایت کاربر اپراتور برای ویرایش فیلدهای مورد نیاز به کار می رود . این ۴ دکمه شامل رانندگان ، کاربران ، مشترکین و سرویس ها است . برای راحتی و تسریع کار در صفحه تاکسی تلفنی قسمتی بنام جستجوی سریع تعبیه شده است که کاربر اپراتور بدون رفتن به صفحه مشترکین اطلاعات کوچکی را از این قسمت دریافت کند .

نکته مهم : با توجه به اینکه این پروژه از پایگاه داده اکسس استفاده میکند، جهت اجرا حتما باید فایل دیتابیس را در آدرس زیر کپی نمایید تا پروژه اجرا شود. در غیر این صورت با پیغام خطا مواجه میشوید. اگر این آدرس وجود ندارد آن را بسازید.

C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\Common7\IDE

ضمن اینکه برای لاگین به نرم افزار از نام کاربری ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ و کلمه عبور ۱ استفاده نمایید

کلمات کلیدی  :  پروژه سی شارپ، دانلود سورس سیستم تاکسی سرویس، پروژه تاکسی سرویس، نرم افزار تاکسی سرویس، دانلود پروژه برنامه نویسی با داکیومنت، پروژه سیستم تاکسی تلفنی، پروژه با دیتابیس اکسس، دانلود پروژه با دیتابیس SQL ، دانلود پروژه داده ای، تاکسی تلفنی بی سیم

برای دانلود به ادامه مطلب …

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 11 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی