پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 3
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750395
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن‎ -  چهارشنبه ,13 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1686   دسته بندی : مهندسی نرم افزار UML

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن‎

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن‎

 قالب بندی :  PDF, VSD, MDL

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : نام پروژه انتخابی ما  (آژانس مسکن) است. سیستم کلی آژانس مسکن به این گونه است (البته در حال حاضر)که افرادی مایل هستند قطعه زمینی ‌, خانه ای ,مغازه ای , یا به صورت کلی ملکی را به فروش برسانند یا خریداری کنند این موضوع را به اطلاع دفتردار آژانس مسکن می رسانند  (البته با مشخصات کامل ملک به همراه آدرس) مدیر آژانس مسکن  کارشناسی را به آدرس مورد نظر می‌فرستد تا ملک را کارشناسی و مشخصات آن را از قبیل (متراژ ، موقعیت جغرافیایی و …)و پس از رویت سند ملک کلیه مشخصات را تحویل دفتردار می‌دهد تا در دفتر ثبت کند و کارشناسی دیگر طبق این مشخصات(با توجه به نرخ روز و مشخصات ثبت شده و شرایط ملک –جغرافیایی–اجتماعی و …) قیمتی روی ملک می‌گذارد . همچنین دفتردار اطلاعاتی مثل آدرس منزل و شماره همراه فروشنده را هم ثبت می‌کند . از سوی دیگر افرادی که به دنبال ملکی هستند (برای خرید یا اجاره) به آژانس رجوع می‌کنند و مشخصات ملکی را که به دنبال آن هستند به دفتر دار اعلام می‌کنند و دفتردار در دفتر خود جستجو می‌کند . اگر در دفتر خود ملکی با چنین مشخصاتی پیدا نکرد(یا نزدیک به چنین مشخصاتی) در دفتر دیگر مشخصات ملکی را که خریدار یا اجاره کننده در نظر دارد ثبت می‌کند به همراه مشخصات خود خریدار یا اجاره کننده (از قبیل آدرس منزل ،شماره تلفن و…)   تا در آینده اگر فروشنده ای چنین ملکی با چنین مشخصاتی برای فروش گذاشت به خریدار اطلاع داده شود.

و اگر دفتردار ملکی را با مشخصاتی که خریدار در نظر دارد در دفتر اول پیدا کرد قیمتش را به اطلاع خریدار می‌رساند  و اگر مورد قبول او بود یک قرار با دو طرف (خریدار و فروشنده ) می‌گذارد و ملک را به خریدارنشان می‌دهد و اگر مورد قبول طرفین بود (منظور شرایط) توسط –مدیر–درآژانس مسکن قراردادی نوشته می‌شود و پس از اتمام معامله (امضای قرارداد توسط طرفین) درصدی به نسبت قیمتِ ملک به فروش رسیده –یابهنسبت اجاره ملک اجاره شده – (معمولا برای فروش یک درصد از قیمت کل ملک) به عنوان حق کمسیون توسط حسابدار یا خود مدیر دریافت می‌شود البته مدیر آژانس قبل از گرفتن حق کمسیون مدارک لازم جهت ثبت محضری را از طرفین می‌گیرد  .(همین روند برای رهن و اجاره طی می‌شود )

فهرست :

معرفی پروژه

بلوک دیاگرام

سیستم آژانس مسکن

نمودار بستر DFD

سطح یک منطقی

واحد خرید و فروش

امور مدارک

ERD آژانس مسکن

استفاده از طراحی شی گرا با نرم افزار رشنال رز

Case Use واحد پذیرش

Case Use واحد مالی

Case Use واحد گزارش گیری

Case Use واحد خرید و فروش

نمودار sequence

نمودار callboration

نمودار class

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی