پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750392
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک VB 6.0 -  سه‌شنبه ,5 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 1863   دسته بندی : VB 6.0

سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک

سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک

قالب بندی : Visual Basic 6

قیمت : رایگان

شرح مختصر : یک ویرایشگر نیمه حرفه ای برای تمام برنامه نویسانی که علاقه به برنامه نویسی وب به زبان HTML دارند. یک محیط کد نویسی مجزا همراه با محیطی قابل پسند برای شما. این برنامه یک محیط کدنویسی را برای شما فراهم می کند، همچنین امکان ذخیره سازی، امکان ایجاد یک سند جدید، امکان بازکردن یک فایل HTML یا HTM و همچنین امکان نمایش صفحه را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های این برنامه امکان ذخیره سازی سند به طور خودکار می باشد. همچنین امکان جستجوی لغت و جایگزینی آن با لغتی جدید را دارا می باشد. و در آخر یک محیطی برای تنظیمات دستی (گرافیکی) برای حالت نمایش محیط ویرایشگر تعبیه شده تا کاربر در صورت نیاز و به سلیقه ی خود به اصلاح محیط بپردازد.

کلمات کلیدی :   سورس ویرایشگر متن و HTML با ویژوال بیسیک رایگان ، ویرایشگر متن، سورس ادیتور،  ویرایشگر HTML ، سورس ادیتور، ادیتور متن، ادیتور html ، ویرایشگر حرفه ای، سورس پروژه ویژوال بیسیک، سورس پروژه وی بی، سورس رایگان، نرم افزار ادیتور متن، سایت پی سی کد ، دانلود رایگان پروژه برنامه نویسی

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی