پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750392
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

دانلود پروژه سیستم مدیریت فروش -  چهارشنبه ,13 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 2699   دسته بندی : مهندسی نرم افزار UML

دانلود پروژه سیستم مدیریت فروشدانلود پروژه سیستم مدیریت فروش

قالب بندی : word, MDL

قیمت :  رایگان

شرح مختصر : این پروژه مربوط به درس آزمایشگاه مهندسی نرم افزار میباشد که شامل سناریو، جداول مربوطه و فایل رشنال رز برای یک سیستم مدیریت فروش میباشد. سناریوی پروژه به شرح زیر است.

*             مشتری تقاضای خرید محصولات مورد نظر خود را طی تماس تلفنی ، یا از طریق مسئول بازاریابی و یا مراجعه حضوری به واحد بازرگانی اعلام می دارد.

*              مسئول فروش پس از بررسی موجوی انبار اقدام به صدور ثبت سفارش نموده و ثبت سفارش مذکور را برای مسئول مالی بازرگانی ارسال می نماید.

*              مسئول مالی بازرگانی ، وضعیت حساب مشتری را بررسی نموده و با توجه به سقف اعتبار وی اظهار نظر خود را به مدیریت بازرگانی ارسال می نماید.

*              مدیر بازرگانی در مورد ارسال سفارش تصمیم گیری نموده و به مسئول فروش ابلاغ می نماید.

*              مسئول فروش ، ثبت سفارش تأیید شده را جهت ارسال محصول به انبار می فرستد و هماهنگی لازم را با باربری انجام می دهد.

*              انباردار مطابق ثبت سفارش محصول مورد نظر را برای مشتری ارسال کرده و مدارک لازم را صادر و برای واحد بازرگانی ارسال می نماید.

*              مسئول مالی بازرگانی فاکتور محصولات ارسالی را صادر و برای مشتری ارسال می نماید.

*              مسئول فروش تأییدیه رسید محصولات را از مشتری اخذ و آن را ثبت می نماید.

کلمات کلیدی : پروژه مهندسی نرم افزار، پروژه رشنال رز، پروژه آزمایشگاه مهندسی نرم افزار، دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم، پروژه رایگان UML ، سیستم مدیریت فروش، دانلود پروژه mdl ، آز مهندسی نرم افزار، محمد حسن جعفر زاده، مسئول مالی بازرگانی، سناریوی پروژه

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی