پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750392
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

دانلود سورس محاسبه اوقات شرعی به زبان ویژوال بیسیک VB 6.0 -  سه‌شنبه ,5 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 3416   دسته بندی : VB 6.0

دانلود سورس محاسبه اوقات شرعی به زبان ویژوال بیسیک

عنوان پروژه : سورس محاسبه اوقات شرعی

این نرم افزار اوقات شرعی را  به تفکیک شهر ها به همراه نقشه ایران + یک حس گر که  با کلیک روی نقشه ایران اوقات شرعی آن شهر را نمایش میدهد. از جمله : اذان صبح – طلوع خورشید – اذان ظهر – غروب خورشید و اذان مغرب + طول و عرض جغرافیایی

قالب بندی : Visual Basic 6

قیمت : رایگان

شرح مختصر : این نرم افزار اوقات شرعی را  به تفکیک شهر ها به همراه نقشه ایران + یک حس گر که  با کلیک روی نقشه ایران اوقات شرعی آن شهر را نمایش میدهد. از جمله : اذان صبح – طلوع خورشید – اذان ظهر – غروب خورشید و اذان مغرب + طول و عرض جغرافیایی. سورس این نرم افزار توسط آقای محمد پارسا برای سایت پی سی کد ارسال شده.

پروژه ویژوال بیسیک , نرم افزار اوقات شرعی, سورس محاسبه اوقات شرعی,دانلود سورس پروزه برنامه نویسی, دانلود پروژه برنامه نویسی,دانلود پروژه ویژوال بیسیک,دانلود پروژه وی بی , دانلود پروژه visual basic , نرم افزار نقشه ایران, دانلود نرم افزار ویژوال بیسیک, اوقات شرعی, حسگر نقشه ایران, اذان صبح,طلوع آفتاب, سایت پروزه, پروزه های رایگان ویژوال بیسیک

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  ۱ نظر   | ادامه مطلب »
  1. رضا پرهام گفت:

    سلام
    سورس بسیار خوبیه
    ۲تا ایراد کوچیک داره
    ۱-جابجایی ساعت در نیمه اول سال لحاظ نشده
    بنابر این اوقات با یک ساعت تاخیر نشون داده میشه

    ۲-محاسبه اوقات شرعی برای طول و عرض جغرافیائی خاص
    بدون انتخاب شهر ممکن نیست

    لطفا تصحیح بفرمائید تا قابل استفاده باشه
    سپاسگزارم




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی