پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750392
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان -  چهارشنبه ,13 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 2267   دسته بندی : مهندسی نرم افزار UML

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر :

در طراحی‌ سیستم‌ اطلاعات‌ بیمارستان بایستی‌ توجه‌ نمود که‌ آیا از قبل‌ سیستمی‌ وجود دارد یا خیر، درصورت‌ وجود سیستم‌، شناخت‌ سیستم‌ و نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌ آن‌ جزو مقدماتی‌ترین‌ فعالیتها محسوب‌می‌شود. در این‌ گزارش‌ وضعیت‌ موجود دریک بیمارستان از لحاظ نیروی‌انسانی‌ موجود؛ گردش‌ اطلاعات‌ و فرمهای‌ مربوطه‌ و … تشریح‌ گردیده‌ و کاستی ها و محدودیتهای‌ آن‌ تبیین‌می‌گردد. بدیهی‌ است‌ شناخت‌ وضعیت‌ موجود مبنای‌ طراحی‌ سیستم‌ مطلوب‌ مرکز قرار خواهد گرفت‌که‌ در گزارشهای‌ آتی‌ به‌ آن‌ خواهیم‌ پرداخت‌.در طراحی‌ سیستم‌ اطلاعات‌ بیمارستان بایستی‌ توجه‌ نمود که‌ آیا از قبل‌ سیستمی‌ وجود دارد یا خیر، درصورت‌ وجود سیستم‌، شناخت‌ سیستم‌ و نقاط‌ قوت‌ و ضعف‌ آن‌ جزو مقدماتی‌ترین‌ فعالیتها محسوب‌می‌شود. در این‌ گزارش‌ وضعیت‌ موجود دریک بیمارستان از لحاظ نیروی‌انسانی‌ موجود؛ گردش‌ اطلاعات‌ و فرمهای‌ مربوطه‌ تشریح‌ گردیده‌ و کاستیها و محدودیتهای‌ آن‌ تبیین ‌می‌گردد. بدیهی‌ است‌ شناخت‌ وضعیت‌ موجود مبنای‌ طراحی‌ سیستم‌ مطلوب‌ مرکز قرار خواهد گرفت‌که‌ در گزارشهای‌ آتی‌ به‌ آن‌ خواهیم‌ پرداخت‌.

فهرست :

مقدمه و شرح سیستم و محل اجرا

شرح خدمات

شرح وظایف

اهداف

طبقه بندی کاربران سیستم

مفروضات و وابستگی ها

محیط عملیاتی

واسط کاربر

واسط نرم افزاری

واسط سخت افزاری

واسط ارتباطی

دیاگرام متن

نمودارها

فرمها

کلمات کلیدی : پروژه مهندسی نرم افزار، پروژه رشنال رز، پروژه آزمایشگاه مهندسی نرم افزار، دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان، پروژه رایگان UML ، سیستم بیمارستان، دانلود پروژه mdl ،پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی