پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750392
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

پروژه تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها بخش رادیولوژی -  چهارشنبه ,13 ژانویه , 2016
تعداد بازدید : 2074   دسته بندی : مهندسی نرم افزار UML

پروژه تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها بخش رادیولوژی

پروژه تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها بخش رادیولوژی

قالب بندی : PowePoint , Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در حال حاضر سیستمهای دستی ،دیگر در محلهایی که دارای ارباب رجوعهای بسیار زیادی می باشند کارآیی چندانی ندارد و حتی می تواند موجب بوجود آمدن برخی مشکلات و هزینه های هنگفت نگهداری سوابق و پرداخت دستمزدهای

کلان به نیروهای انسانی را همراه داشته باشد. از این رو شرکتها و ادارات دولتی و خصوصی در پی یافتن راه حلهایی برای کاستن هزینه ها و سرعت دسترسی به اطلاعات و سوابق اطلاعاتی بوده اند. در این مبحث که در حقیقت تحقیق و پروژه درس تجزیه و تحلیل سیستم هاست  به بررسی و تحلیل و طراحی یک سیستم برای بیمارستان می پردازد. در حال حاضراکثر بیمارستانها به سمت استفاده از سیستمهای مکانیزه و نرم افزاری  پیش رفته اند. چرا که مزایای این گونه سیتمها را به خوبی درک نموده اند و می دانند که تا چه حد می توان از نتایج اطلاعات و آمار نیز در اتخاذ تصمیمات مدیریتی بهره برداری و استفاده نمود.

در ادامه به بررسی و طراحی و پیاده سازی سیستم خواهیم پرداخت.   در این‌ گزارش‌ وضعیت‌ موجود  بخش رادیولوژی دریک بیمارستان از لحاظ  نیروی‌انسانی‌ موجود؛  گردش‌ اطلاعات‌ و فرمهای‌ مربوطه‌ و … تشریح‌ گردیده و کاستیها و محدودیتهای‌ آن‌ تبیین‌می‌گردد.

سرفصل :

نمودار سازمانی

نمودار سلسله مراتبی بخش رادیولوژی

بخش پذیرش OFD

بخش اداری OFD

بخش بایگانی  OFD

سیستم رادیولوژِی و سونوگرافی

نمودار سطح صفر DFD

اولیه موجودیت ها ERD

نرمال سازی

رسم ERD

دیکشنری پروژه

فرم تشریح جریان داده

فرم تشریح موجودیت

فرم تشریح ذخیره داده

جدول تصمیم گیری برای بخش تغییرات بازمانده

پسورد :  www.p30code.ir

دانلود

 ارسال در حدود 8 سال قبل  نویسنده : admin  ۱ نظر   | ادامه مطلب »
  1. admin گفت:

    سلام دوست عزیز . مشکل بر طرف شد




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی