پی سی کد
ADS
موضوعات
Category
دوستان
Friends
آرشیو
archive
آمار سايت
Site info
  افراد آنلاین : 1
  تعداد مطالب : 108
  تعداد نظرات : 39
  خروجی فید امروز : 0
  ورودی گوگل : 0
  بازدید کل : 750404
  تبادل لينک با 1 سایت


برترين مطالب
Best Posts
آخرین مطالب ارسالی
Last Posts

مجموعه سورس کد

مجموعه سورس کد های برنامه نویسی به تمامی زبان های برنامه نویسی

 

 قیمت : 40000 تومان

 سایت سازنده : P30Code.ir

DVD تعداد : 4


مجموعه سورس کدهای برنامه نویسی گروه نرم افزاری ورسا شامل مجموعه سورس کد های کاربردی نرم افزار های تحت ویندوز ، تحت شبکه ، و تحت وب می باشد که با همکاری دوستان جمع آوری گردیده و گنجینه ای با ارزش برای برنامه نویسان خواهد بود . این بسته سورس کد مرجعی جامع بوده و برای برنامه نویسانی که به تجربه های جدید در زمینه های برنامه نویسی می اندیشند و روز به روز احساس نیاز برای دریافت نمونه کاری در زمینه فعالیت خود در برنامه نویسی را حس می کنند  بسیار مناسب می باشد و با مطالعه این بسته جامع بخش عمده ای از نیاز های خود را برطرف خواهند کرد .

           

در این مجموعه سایت های آماده با قالب های متنوع ، انواع پروژه های دیتابیس در سطح متوسط و پیشرفته، هزاران اسکریپت آماده و هزاران سورس کد برنامه نویسی که از 100 ها سایت معتبر ارائه سورس کد در تکمیل این گنجینه با ارزش بهره گرفته شده و با دسته بندی این سورس کدها و ارائه آن در پکیج زیبای گروه نرم افزار ورسا امید این را داریم تا همتی هر چند ناچیز در پیشرفت برنامه نویسی درکشور کرده باشیم .

 

سورس شطرنج با سی شارپ -  پنج‌شنبه ,2 می , 2013
تعداد بازدید : 2799   دسته بندی : C#.Net

سورس بازی شطرنج به زبان سی شارپ

 

سورس شطرنج با سی شارپ در این پروژه بازی شطرنج به کمک زبان برنامه نویسی سی شارپ شبیه سازی شده است. البته هدف اصلی پروژه شبیه سازی قوانین شطرنج در زبان برنامه نویسی بوده و برنامه فاقد هوش مصنوعی میباشد. در این بازی کنترل هر دو طرف در دست کاربر بوده و مهره ها را طبق قوانین شطرنج میتوان جابجا کرد.

کلمات کلیدی: سورس شطرنج با سی شارپ، شطرنج با ویژوال بیسیک، شبیه سازی شطرنج، قوانین شطرنج در برنامه نویسی، هوش مصنوعی شطرنج، استاد بزرگ شطرنج، شطرنج با زبان سی، سورس کد رایگان شطرنج، دانلود رایگان پروژه برنامه نویسی

برای دانلود به ادامه مطلب …

پسورد :  www.p30code.ir

 ارسال در حدود 11 سال قبل  نویسنده : admin  بدون نظر   | ادامه مطلب »




انجام پروژه برنامه نویسی,سورس کد رایگان,انجام پروژه دانشجویی